Dani Áron | Válogatott cikkek

"If you want a guarantee, buy a toaster!" - Clint Eastwood

Miből él Hollywood?
ReklámKlub (2013-2014)

kepernyofoto_2018-05-20_14_46_28.png

Az amerikai filmipar a 60-es évekre kifulladni látszott, miután belefáradt és ellaposodott a folytonos önismétlésbe. Az álomgyárnak mégis sikerült megújulnia, mikor Spielberg, George Lucas és társaik sikerfilmjei berobbantak a köztudatba, és lefektették az alapjait egy olyan trendnek, ami talán ma éli végnapjait. Hollywood korábban tartotta magát ahhoz az elvhez, hogy nagy sikert csak jó filmekkel lehet elérni, így a stúdiók marketingtevékenysége sokáig kimerült néhány moziplakát és az előzetesek moziba küldéséből. A cikksorozat részei:

 

1. rész: A látvány mámorában - A CGI

2. rész: Brandmánia - A franchine

3. rész: Miből él Hollywood? - A merchandising

+ 1. rész: A Marvel megmenti Hollywoodot?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://daniaron.blog.hu/api/trackback/id/tr9713985174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása