Az amerikai filmipar a 60-es évekre kifulladni látszott, miután belefáradt és ellaposodott a folytonos önismétlésbe. Az álomgyárnak mégis sikerült megújulnia, mikor Spielberg, George Lucas és társaik sikerfilmjei berobbantak a köztudatba, és lefektették az alapjait egy olyan trendnek, ami talán ma éli végnapjait. Hollywood korábban tartotta magát ahhoz az elvhez, hogy nagy sikert csak jó filmekkel lehet elérni, így a stúdiók marketingtevékenysége sokáig kimerült néhány moziplakát és az előzetesek moziba küldéséből. A cikksorozat részei:
1. rész: A látvány mámorában - A CGI
2. rész: Brandmánia - A franchine
3. rész: Miből él Hollywood? - A merchandising
+ 1. rész: A Marvel megmenti Hollywoodot?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.