Dani Áron | Válogatott cikkek

"If you want a guarantee, buy a toaster!" - Clint Eastwood

Mindenki nagyon utálja az új Pán Péter mozit
Facebook poszt a Pánról

...de én megkockáztatom, hogy a legszívmelengetőbb effekt-parádé, amit valaha is láttam.Sablonos, sematikus, egyszerű, de mégis, majd felrobban az ötletektől és a paródiáig karikírozott szereplőktől, miközben úgy képes megidézni gyermekkorod kalandfilmjeit (főleg Spielberg), hogy nem valami nosztalgikus hommage. Imádom. Legszívesebben elhúznék a Jolly Rogerrel a viktoriánus Angliába.

Nyilván beszédes, hogy tök egyedül néztem meg (kb. ennyi embert érdekel a köreimből), mögöttem fél tucat középiskolás csajjal, egy férfi volt csak rajtam kívül a teremben, de ő meg a barátnőjével jött. Mindegy, nem volt ciki, ő is átváltott gyerekbe. (eredeti bejegyzés)

12091398_10206943419158269_7685175216993492511_o.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://daniaron.blog.hu/api/trackback/id/tr8114340333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása