Dani Áron | Válogatott cikkek

"If you want a guarantee, buy a toaster!" - Clint Eastwood

Médiagazdaságtan: A nagy lapösszehasonlítás
METU (Elkerülhetetlen Blog, 2011)
photo_16_-2.jpgMédia gazdaságtanból nagyon jó tanárunk volt, ezért szerettem bejárni az óráira. Csak egyszer kért beadandót, két TV csatorna híradóját kellett volna összehasonlítani, de minthogy én az esti órákban sosem vagyok TV előtt, írhattam helyette két napi és hetilapról. Igazából lehet, hogy tök semmitmondó száraz elemzés lett belőle, nem tudom, mert lusta voltam újraolvasni, de azért berakom ezt is, hogy minden egy helyen legyen. Itt van. 

A bejegyzés trackback címe:

https://daniaron.blog.hu/api/trackback/id/tr1613995208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása