PR cikk a Vodafone-nak

A Vodafone Magyarország ügyfélszolgálata 2009-ben kezdte meg működését Miskolcon, azóta pedig rengeteg jelentős eseményhez köthető a neve a városban. Gondoljunk csak a Miskolci Nemzeti Színházzal való együttműködésre vagy a krízisközpont támogatására! Mindemellett több mint 600-an dolgoznak a miskolci irodában: ők az elmúlt tíz évben mintegy 20,5 millió hívást fogadtak: összesen több mint 900 ezer órát beszéltek az ügyfelekkel!
A bejegyzés trackback címe:
https://daniaron.blog.hu/api/trackback/id/tr7816194536
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.